Jaa

Avoin työpaikka: Tuotehallinnan assistentti, Kaarina

Etsimme kaupallisen ja asiakaslähtöisen ajattelutavan omaavaa Tuotehallinnan assistenttia Charmia Groupin pääkonttoriin Kaarinaan.

Charmia on kotimainen perheyritys, joka tunnetaan jo vuosikymmenten takaa luotettavana keittiö-, kylpyhuone- ja säilytyskalustetoimittajana. Charmia-keittiöt ovat Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja Avainlippu-tuotteita. Valmistamme runkokomponentit omalla Charmia-tehtaalla Loimaalla. Myymälämme palvelevat asiakkaitamme 13 paikkakunnalla ympäri Suomen ketjun työllistäessä yhteensä noin sata työntekijää.

Työtehtävät ja tiimi:

Tuotehallinnan assistenttina työnkuvasi on monipuolinen. Vastuualueesi pitää sisällään seuraavia tehtäviä:

Järjestelmässä olevien tuotetietojen ja hinnastojen ylläpidon, tuoteraportointi ja sen kehittäminen, tuotteiden elinkaaren seuranta, uusien tuotteiden ja toimittajatahojen perustaminen järjestelmään, verkkopalvelussa olevien tuotetietojen päivitys ja niiden kehitys, myyntikuvaston aineiston suunnittelu ja ylläpito sekä yleinen tuotehallinta sekä siihen liittyvä sisäinen viestintä.

Työssäsi toimit itsenäisessä roolissa ja osana ketjuohjausta. Esihenkilösi on Charmian ketjupäällikkö ja toimit myös tiiviissä yhteistyössä myynti- ja markkinointijohtajan kanssa.

Edellytämme:

Toivomme, että Sinulla olisi myyntiin tai markkinointiin painottuva koulutustausta sekä tehtävään soveltuvaa aiempaa työkokemusta.

Tehtävän hoitaminen vaatii itsenäistä ja oma-aloitteista otetta sekä tarkkuutta, joten kyky oppia asioita nopeasti edesauttaa tehtävään orientoitumisessa. Arvostamme myös aiempia näyttöjä huolellisesta ja laadukkaasta työstä. Hallitset MS Officen perusteet ja sujuvan Excelin käytön. Päivittäisessä työssäsi käytät sujuvasti suomen ja tarvittaessa myös englannin kieltä. Koska tehtävät edellyttävät silloin tällöin matkustamista mm. yrityksen tehtaalle Loimaalle, on hakijalla oltava ajokortti sekä oma auto.

Järjestelmällisyys, kokonaisuuksien hallinta ja tiimissä toimiminen ovat kuitenkin tämän tehtävän peruspilareina.

Tarjoamme:

Tarjoamme Sinulle monipuolisen, vaihtelevan ja toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen. Lisäksi saat mahdollisuuden kehittää tehtävää osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Pääset nyt avautuvan ja uuden toimenkuvan myötä näköalapaikalle asiakaskokemukseen ja kasvuun panostavassa suomalaisessa perheyrityksessä. Tarjolla on työtehtävä viihtyisässä työympäristössä, jossa Sinulla on tilaisuus kasvaa ja kehittyä tuotehallinnan moniosaajaksi.

Rekrytointia hoitaa Henkilöstöliiga ja tehtävään valitun henkilön työsuhde solmitaan suoraan Charmialle.

Palkkaus sopimuksen mukaan.

Haku:

Kiinnostuitko?! Hienoa! Jätä hakemuksesi ja CV:si meillepalkkatoiveineen viimeistään 10.03.2024 mennessä. Haastattelemme hakijoita kuitenkin jo hakuaikana, joten voit mainiosti jättää hakemuksesi viipymättä.

Lisätiedot:

Mikäli jokin jäi tehtävässä mietityttämään, olethan rohkeasti yhteydessä: Vesa Suominen p.040 307 5011 tai vesa.suominen@henkilostoliiga.fi